צפו • "אין לי ציפיות מנתניהו, אבל איך אתה בוגי נותן לזה יד"

בעריש פילמר 1 Comment on צפו • "אין לי ציפיות מנתניהו, אבל איך אתה בוגי נותן לזה יד"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שלח אמר אמש (שני) בפתיחת מושב הקיץ של הכנסת כי "סעיף 33 להסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה עוסק בחקיקת השוויון בנטל. המנסחים של המסמך הזה ידעו שבניגוד להכרזות הריקות שלהם, אי-אפשר לבטל את הסנקציות הפליליות, שזה מונח מופרך כשלעצמו, ולכן הם עשו מה שעושים פחדנים – הם המציאו פטנט וכתבו, ואני מצטט: החוק יתוקן באופן שיכלול מתן סמכות לשר הביטחון, לפי שיקול דעתו המקצועית. בסעיף נוסף מדובר על הורדת גיל הפטור לשיעור גדול מבני הישיבות על-ידי הכשרה צבאית מינימלית במסגרת פלוגות שדה והכשרת שלב ב'.

למי שלא מבין תרשו לי לפרש, מדובר במעשה תחמנות, במסגרתו ימציאו סוגי "כאילו שירות" לחרדים, ואם גם אז הם לא יבואו, אז שר הביטחון – בואו נזכיר, האיש שבידיו מופקדת הסמכות המוסרית לשלוח את בנינו לקרב – יחליט שעדיין אין להטיל עליהם חובת גיוס, זאת בניגוד למוסר, למשפט ולחקיקה, שהוא עצמו ניסח במסגרת ועדת פרי והצביע בעדה בכנסת הקודמת.

אני לא פונה לח"כים ליצמן וגפני, יש לי מהם אפס ציפיות, אני גם לא פונה לראש הממשלה, יש לי ממנו עוד פחות ציפיות.

אני פונה לרב אלוף במיל' משה יעלון, שר הביטחון – בוגי. או לכיסא הריק שבו הוא לא יושב. שותפותך להסכם המגונה הזה שוללת ממך את הסמכות המוסרית למלא את תפקידך. המסמך, וכל מי ששותף לו, חותר תחת ערכי היסוד שמכוחם אנו נוטלים מהצעירים שלנו את שנות חייהם היפות ביותר ומטילים אותם אל מול פני הסכנה.

אין לי ספק שזה לא יעבור בבית המשפט, אבל ביום שבו תציג את התיקון המתוכנן, צה"ל לא יהיה יותר צבא העם, ואתה לא תוכל יותר להיות שר הביטחון."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אוי ואבוי כזה טפש אידיוט חסר דעת ובינה לא היה הרבה זמן
    יא מונגול בלעדי לומדי התורה לא היה לא צהל ולא כנסת המינים, לא מדינת ישראל ופשוט כלום
    "אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי"
    תזכור שאני בחור חרדי שלומד בישיבה בזכותי אתה חי ובזכותי אתה נמצא בכלל בכנסת ולא מנקה רחובות
    מה אתה מבין בכלל בערך לימוד התורה??????
    תחמנות?????????????????
    סחטנות?????????????